The business side of the Foreign Languages Forum
Οι πελάτες φέρνουν τα κέρδη
Όλοι οι πελάτες δεν είναι ίδιοι ούτε υπάρχουν “Δύσκολοι πελάτες”, όπως πολλοί νομίζουν. Η πρώτη εντύπωση παίζει ρόλο στο πώς θα σε δεχθεί ο πελάτης. Μάθε λοιπόν πώς να κερδίζεις τις εντυπώσεις. Το “άνοιγμα της συζήτησης” με τον πελάτη είναι τέχνη. Μην αφήνεις την “ξύλινη γλώσσα” να τη σκοτώσει… Ο πελάτης αγοράζει όφελος (το συμφέρον του) και όχι τις ιδιότητες του προϊόντος σας. Σταμάτα να μιλάς για το προϊόν σου και μίλα για τις ανάγκες του πελάτη. Μάθε πώς να “διαβάζεις” αυτά που κρύβει ο πελάτης, δες τις αντιρρήσεις του ως ευκαιρία για πώληση.
• Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για την πιστότητα του πελάτη σου
• Η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει μέχρι και 10 φορές παραπάνω από τη
διατήρηση ενός υφιστάμενου
• Οι πωλήσεις είναι αυτές που φέρνουν το χρήμα στην επιχείρηση
• Οι προϊοντικές διαφορές είναι ελάχιστες
• Ο ανταγωνισμός γίνεται όλο και πιό σκληρός
Μόνο για ιδιοκτήτες ΚΞΓ. Απαραίτητη η κράτηση θέσης. Κάντε κράτηση εδώ
Ο Γιάννης Κριτσωτάκις είναι διδάκτωρ των Εμπορικών Επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στην Επικοινωνία και στο Marketing Εξαγωγών. Είναι πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στην Επικοινωνία και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο.
Schedule
19 March
Afroditi Hall (to read abstract click on title)
Αγάπη ∆ενάκη, Καθηγήτρια Αγγλικών και ειδική παιδαγωγός.
Τι το «ειδικό» πρέπει να ξέρουµε όταν διδάσκουµε ξένη γλώσσα σε παιδιά µε ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες; Πώς µαθαίνουν αυτά τα παιδιά; Τι µας λένε τα ερευνητικά ευρήµατα για την εκµάθηση της ξένης γλώσσας; Τι διαφοροποιήσεις πρέπει να κάνουµε στο µάθηµά µας; Πώς µας βοηθά η τεχνολογία στη διδασκαλία µας;
Erato Hall (to read abstract click on title)
Dimitris Primalis, EFL teacher, author and oral examiner
Have you been planning meticulously, spending hours to prepare material only to find out that your students are utterly bored and often non-responsive at all in class? Learner engagement is a game changer but seems hard to achieve. Can methodology and everyday technology save your teaching day? How can routine activities be transformed to motivate learners to produce language? A workshop for frontline teachers who want to boost motivation, language production and participation in their classes.