fbpx

Integrating Skills: From Reading to Creative Writing

In the Greek EFL classroom, Reading is taught in isolation from other skills and in junior classes it is almost non-existent, or limited to short conversations. This is probably because most teachers have the wrong idea about the purpose of Reading and treat it as an external phenomenon useful mostly as a platform for introducing and/or practicing grammatical structures.


This workshop first takes a brief look into some basic psycholinguistic and cognitive principles underlying Reading before determining the possibility of using simplified class readers to enhance what Stephen Krashen calls Free Voluntary Reading. Finally, participants will have the chance to find out how the exploitation of class readers can lead to creative writing.

In the last part of the workshop, participants will be instructed to organise the first chapters of a class reader themselves and to discuss their ideas with the other members of the group.

-------------------------------------------------------

 

Η δεξιότητα της ανάγνωσης δεν πρέπει να αντιμετωπίζεται ως μεμονωμένο κομμάτι της εκπαιδευτικής δραστηριότητας. Ειδικά στις προκαταρκτικές τάξεις παρατηρούμε ότι η διδασκαλία της περιορίζεται είτε σε σύντομες συνομιλίες είτε είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Αυτό συμβαίνει πιθανώς, επειδή οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί έχουν λανθασμένη εντύπωση της σημασίας και του σκοπού της, ο ρόλος της είναι βοηθητικός και αντιμετωπίζεται ως ένα απλό εργαλείο για την εισαγωγή στη γραμματική.

Ο κύριος `Αρης Μαζαράκης στο εργαστήρι αυτό θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε πόσο σημαντική είναι η δεξιότητα της ανάγνωσης, τι είναι reading, πως διδάσκεται, γιατί διδάσκεται και θα μας αναλύσει τα οφέλη της. Θα εξετάσουμε τα στοιχεία της έρευνας που έγινε από τον ίδιο για τη χρήση της στα σχολεία.

Στη συνέχεια θα δούμε μερικές βασικές ψυχογλωσσολογικές και γνωστικές αρχές που διέπουν την ανάγνωση και αναλύει την έρευνα του Stephen Krashen για το creative reading και πώς οδηγούμαστε στο creative writing. Σύμφωνα με τον Krashen και μετέπειτα ερευνητές υπάρχουν μετρήσιμα οφέλη σε μαθητές οι οποίοι χρησιμοποιούσαν readers. Εκτός από το reading και το writing αναπτύσσονται και άλλες δεξιότητες όπως speaking, note-taking,understanding.

Στο δεύτερο μέρος του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες καλούνται να οργανώσουν ένα κεφάλαιο από ένα reader με την καθοδήγηση του εισηγητή.

Η εργασία χωρίζεται σε 3 ενότητες:

1. Pre-Reading Activities
2. Understanding
3. After Reading Activities


`Ετσι θα μάθουν πώς να οργανώσουν οι ίδιοι τα πρώτα κεφάλαια ενός αναγνωστικού στην τάξη πως θα το παρουσιάσουν στην τάξη και θα ανταλλάξουν τις ιδέες τους με τα άλλα μέλη της ομάδας τους.
 

 

Instructor: Aris Mazarakis (bio)

 

Ώρες: 10πμ - 2μμ

Περισσότερες πληροφορίες
Τηλ: 210 6712991 ή 6936 946868

Υπεύθυνη Κρατήσεων: Χριστίνα Μουτσούλα

 

 

Πληροφορίες

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 22-01-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 22-01-2017 2:00 pm
Κόστος Συμμετοχής €60
Πόλη (Ξενοδοχείο) Αθήνα (Crowne Plaza)

Venue Information - Αθήνα (Crowne Plaza)

Πλησιέστερος σταθμός μετρό: Μέγαρο Μουσικής

Location Map

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Σεμιναρια ανα πολη

© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.