29
Sep
2019

H Επανάσταση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP) στην Εκπαίδευση

29-09-2019 10:00 am -2:00 pm
€35
H Επανάσταση του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού (NLP) στην Εκπαίδευση

Αλλαγή παραδείγματος στον τρόπο που μαθαίνουμε και διδάσκουμε

Τι είναι ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός (NLP)

 Ο Νευρογλωσσικός Προγραμματισμός είναι μια «εργαλειοθήκη», η οποία μας επιτρέπει να κατανοήσουμε τον τρόπο με τον οποίο ο νους κατασκευάζει όλα τα νοητικά προγράμματα που «τρέχουμε» στην καθημερινότητά μας.

 Η δύναμη του Νευρογλωσσικού Προγραμματισμού εστιάζεται στην καταπληκτική ανακάλυψη ότι αν αλλάξουμε το πώς σκεφτόμαστε, τότε θα αλλάξουμε και το τι σκεφτόμαστε. Και αν μπορούμε να αλλάξουμε το «πώς» και το «τι» σκεφτόμαστε, τότε θα μπορούμε να κατακτήσουμε κορυφές που στην παρούσα στιγμή μοιάζουν απαγορευτικές.

29
Sep
2019

Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), Κοινωνικές Ιστορίες και η χρήση τους στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό και Asperger

29-09-2019 10:00 am -2:00 pm
€35
Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), Κοινωνικές Ιστορίες και η χρήση τους στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό και Asperger

Σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι διαταραχές του αυτιστικού φάσματος πλήττουν περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού.

 

 Μάλιστα, τα περιστατικά αυξάνονται σταδιακά σε αριθμό τα τελευταία χρόνια: το 2010 λάμβανε διάγνωση για κάποια μορφή αυτισμού ένα στα 110 παιδιά, το 2012 ένα στα 88, ενώ σήμερα λαμβάνει διάγνωση ένα στα 68.

 

  Οι Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος είναι μια ομάδα διαταραχών της ανάπτυξης που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο το άτομο επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του. Ο όρος «αυτισμός» ετυμολογικά προέρχεται από την ελληνική λέξη «εαυτός» και υποδηλώνει την απομόνωση ενός ατόμου στον εαυτό του.

 

Στο σεμινάριο αυτό θα κατανοήσουμε την τυπική κλινική εικόνα, τους τρόπους εκδήλωσης, θα μάθουμε τρόπους διδακτικής παρέμβασης και στρατηγικές βελτίωσης.

06
Oct
2019

ΔΕΠΥ, Μαθησιακές Δυσκολίες & τρόποι υποστήριξης των εκπαιδευτικών

06-10-2019 10:00 am -2:00 pm
€35
ΔΕΠΥ, Μαθησιακές Δυσκολίες & τρόποι υποστήριξης των εκπαιδευτικών

Μέσα από αυτό το σεμινάριο οι συμμετέχοντες θα λάβουν τις απαραίτητες γνώσεις που αφορούν τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ) με σκοπό την αποτελεσματική διαχείρισή τους, την κατανόηση των εκπαιδευτικών τους αναγκών και την κατάρτιση εξειδικευμένου προγράμματος διδασκαλίας. Στο δεύτερο μέρος του σεμιναρίου, θα συζητηθεί η επιλογή των κατάλληλων τρόπων προσέγγισης  των γονέων όταν το παιδί τους αντιμετωπίζει κάποια μαθησιακή δυσκολία, για να χτιστεί μια σχέση συνεργατική και υποστηρικτική ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, με σκοπό την ενδυνάμωση της σχέσης του εκπαιδευτικού με τους μαθητές του και την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες.

06
Oct
2019

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

06-10-2019 11:00 am -3:00 pm
€35
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

Ένα από τα ζητήματα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών είναι η διάγνωση. Τι είναι η διάγνωση, τι περιλαμβάνει, πώς γίνεται, ποιοι ειδικοί εμπλέκονται; Γιατί πρέπει να έχουμε μια επιστημονικά και μεθοδολογικά εμπεριστατωμένη και ολοκληρωμένη διάγνωση; Γιατί την χρειαζόμαστε και πού θα μας φανεί χρήσιμη; Η πρώτη χρήση της διάγνωσης αφορά τον σχεδιασμό του προγράμματος παρέμβασης. Ποιοι πρέπει να είναι οι γενικοί και οι ειδικοί στόχοι. Σε ποια θέματα πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα και σε ποια πρέπει επικεντρωθούμε. Για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πρέπει να επιλεγεί και να προετοιμαστεί το καταλληλότερο υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε στην παρέμβαση. Εκτός όμως από την επιλογή χρειάζεται να δημιουργήσουμε και υλικό ή φύλλα εργασίας που είναι προσαρμοσμένα στους στόχους του προγράμματος και στις ανάγκες του μαθητή. Πώς φτιάχνουμε υλικό, τι προσέχουμε, τι αποφεύγουμε, πώς θα το κάνουμε ελκυστικό;

12
Oct
2019

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

12-10-2019 3:00 pm -7:00 pm
€35
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (Δυσλεξία-Δυσαριθμησία-Δυσαναγνωσία) και Συμβουλευτική για Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες

Ένα από τα ζητήματα των Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών είναι η διάγνωση. Τι είναι η διάγνωση, τι περιλαμβάνει, πώς γίνεται, ποιοι ειδικοί εμπλέκονται; Γιατί πρέπει να έχουμε μια επιστημονικά και μεθοδολογικά εμπεριστατωμένη και ολοκληρωμένη διάγνωση; Γιατί την χρειαζόμαστε και πού θα μας φανεί χρήσιμη; Η πρώτη χρήση της διάγνωσης αφορά τον σχεδιασμό του προγράμματος παρέμβασης. Ποιοι πρέπει να είναι οι γενικοί και οι ειδικοί στόχοι. Σε ποια θέματα πρέπει να δώσουμε προτεραιότητα και σε ποια πρέπει επικεντρωθούμε. Για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πρέπει να επιλεγεί και να προετοιμαστεί το καταλληλότερο υλικό που θα χρησιμοποιήσουμε στην παρέμβαση. Εκτός όμως από την επιλογή χρειάζεται να δημιουργήσουμε και υλικό ή φύλλα εργασίας που είναι προσαρμοσμένα στους στόχους του προγράμματος και στις ανάγκες του μαθητή. Πώς φτιάχνουμε υλικό, τι προσέχουμε, τι αποφεύγουμε, πώς θα το κάνουμε ελκυστικό;

13
Oct
2019

Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), Κοινωνικές Ιστορίες και η χρήση τους στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό και Asperger

13-10-2019 10:00 am -2:00 pm
€35
Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ), Κοινωνικές Ιστορίες και η χρήση τους στην εκπαίδευση των παιδιών με αυτισμό και Asperger

Σύμφωνα με στοιχεία του Αμερικανικού Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων, οι διαταραχές του αυτιστικού φάσματος πλήττουν περίπου το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού.

 

 Μάλιστα, τα περιστατικά αυξάνονται σταδιακά σε αριθμό τα τελευταία χρόνια: το 2010 λάμβανε διάγνωση για κάποια μορφή αυτισμού ένα στα 110 παιδιά, το 2012 ένα στα 88, ενώ σήμερα λαμβάνει διάγνωση ένα στα 68.

 

  Οι Διαταραχές του Αυτιστικού Φάσματος είναι μια ομάδα διαταραχών της ανάπτυξης που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο το άτομο επικοινωνεί με άλλους ανθρώπους αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται τον κόσμο γύρω του. Ο όρος «αυτισμός» ετυμολογικά προέρχεται από την ελληνική λέξη «εαυτός» και υποδηλώνει την απομόνωση ενός ατόμου στον εαυτό του.

 

Στο σεμινάριο αυτό θα κατανοήσουμε την τυπική κλινική εικόνα, τους τρόπους εκδήλωσης, θα μάθουμε τρόπους διδακτικής παρέμβασης και στρατηγικές βελτίωσης.

02
Nov
2019

Making the most of the teacher's voice and body language

02-11-2019 3:00 pm -7:00 pm
€40
Making the most of the teacher's voice and body language

In this interactive and highly practical workshop, I reflect on the nature of teacher development in terms of theatrical or ‘performance’ skills; drawing on research, I will show how these qualities are an essential component in the growth of a teacher towards a more creative and effective practice. In reflecting on nonverbal behaviour in teaching.
I draw on research from the classroom (see, for example, Neill and Caswell, 1993. Body Language for Competent Teachers) to illustrate, with a wealth of actual examples from the classroom, the effectiveness - or otherwise – of the teacher’s non-verbal behaviour.

03
Nov
2019

Making the most of the teacher's voice and body language

03-11-2019 10:00 am -2:00 pm
€40
Making the most of the teacher's voice and body language

In this interactive and highly practical workshop, I reflect on the nature of teacher development in terms of theatrical or ‘performance’ skills; drawing on research, I will show how these qualities are an essential component in the growth of a teacher towards a more creative and effective practice. In reflecting on nonverbal behaviour in teaching.
I draw on research from the classroom (see, for example, Neill and Caswell, 1993. Body Language for Competent Teachers) to illustrate, with a wealth of actual examples from the classroom, the effectiveness - or otherwise – of the teacher’s non-verbal behaviour.

10
Nov
2019

A creative approach to exam preparation classes

10-11-2019 10:00 am -2:00 pm
€40
A creative approach to exam preparation classes

Testing is often used as a short cut to extrinsic motivation – but, I argue, we can make test preparation more a process of intrinsic motivation by making it more creative. I suggest ways of testing which make it consistent with good teaching practice, where motivation addresses the whole person and not just the person-as-exam-candidate.

10
Nov
2019

Εργαστήριο Δυσλεξίας: Από την ανίχνευση στην παρέμβαση

10-11-2019 10:30 am -2:30 pm
€40
Εργαστήριο Δυσλεξίας: Από την ανίχνευση στην παρέμβαση

Στο εργαστήριο αυτό θα ασχοληθούμε με τη Δυσλεξία (Ειδικές Μαθησιακές Διαταραχές) σε επίπεδο ανίχνευσης, αξιολόγησης και διάγνωσης καθώς και με τη στοχοθεσία ενός προγράμματος παρέμβασης και την αποτελεσματικότητα της παρέμβασης, θα εστιάσουμε στην απόκτηση δεξιοτήτων και θα επεκταθούμε πέρα από τις βασικές γνώσεις που λιγότερο ή περισσότερο έχουμε αποκτήσει στα σεμινάρια με την ίδια θεματική.

 

© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.