fbpx

Η γνώμη σας είναι πολύτιμη για εμάς

Ποσοστό των συμμετεχόντων στα σεμινάρια της ELT NEWS που απάντησαν "Πάρα πολύ" στις αξιολογήσεις των σεμιναρίων μας.

Το περιεχόμενο και η θεματολογία του σεμιναρίου κάλυψε τις προσδοκίες σας;

Ικανοποιηθήκατε από την οργάνωση  του σεμιναρίου;

Ικανοποιηθήκατε από τον/τους εισηγητή/ες;

Σας βοήθησε το σεμινάριο να βελτιώσετε τις γνώσεις σας και να λύσετε τις απορίες σας;

Διαχείριση Σχολικής Τάξης, Συναισθηματική Νοημοσύνη, Διαχείριση Θυμού

Η διδασκαλία πλέον ξεφεύγει από τα στενά όρια της μεταβίβασης γνώσεων. Ο καθηγητής καλείται να καλύψει πολλαπλούς ρόλους όπως αυτόν του συμβούλου, του ψυχολόγου και γιατί όχι του φίλου.

Anger Athens New1

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκπαιδευτικό είναι η καλή διαχείριση της τάξης και ως εκ τούτου η διατήρηση του θετικού κλίματος μέσα σε αυτή. Συνάμα αυτό αποτελεί και μέρος της διδακτικής εμπειρίας καθώς το σχολείο είναι ένας θεσμός που συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του ατόμου και η αποτελεσματική συνεργασία και επικοινωνία αποτελεί μέρος της κοινωνικής συνοχής, οπότε και πρέπει να διδάσκεται. Στο σεμινάριο αυτό θα μάθουμε επίσης, πώς μπορούμε να διαχειριστούμε το θυμό μας και πώς μπορεί η συναισθηματική νοημοσύνη να συμβάλλει στην επαγγελματική και προσωπική μας επιτυχία. 

9:30πμ - 10:00πμ Προσέλευση & Καφές
 
10:00πμ - 11:00πμ Διαχείριση Σχολικής Τάξης
Διάλειμμα
11:30πμ - 12:30μμ Συναισθηματική Νοημοσύνη
Διάλειμμα
1:00μμ - 2:00μμ Διαχείριση Θυμού

Πρόγραμμα Σεμιναρίου

10:00 - 11:00 - Πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση της σχολικής τάξης (Αγάπη Δενδάκη)

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τον εκπαιδευτικό είναι η καλή διαχείριση της τάξης και ως εκ τούτου η διατήρηση του θετικού κλίματος μέσα σε αυτή. Συνάμα αυτό αποτελεί και μέρος της διδακτικής εμπειρίας καθώς το σχολείο είναι ένας θεσμός που συμβάλλει στην κοινωνικοποίηση του ατόμου και η αποτελεσματική συνεργασία και επικοινωνία αποτελεί μέρος της κοινωνικής συνοχής, οπότε και πρέπει να διδάσκεται. Σε αυτό το πλαίσιο, η παρουσίαση αφορά στους τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων συμπεριφοράς εντός της τάξης δίνοντας πρακτικές συμβουλές ώστε εκπαιδευτικός και μαθητές να μπορούν να επικεντρώνονται στη διαδικασία της μάθησης χωρίς την παρεμβολή διασπαστικών και προκλητικών συμπεριφορών. Θα παρουσιαστούν κάποια βασικά αίτια δημιουργίας αρνητικού κλίματος ώστε να γίνουν πιο κατανοητοί οι προτεινόμενοι τρόποι αντιμετώπισής των ανεπιθύμητων συμπεριφορών. Στη συνέχεια, θα αναφερθούμε σε στρατηγικές διαχείρισης και τροποποίησης της συμπεριφοράς, με έμφαση στις αμοιβές και στις συνέπειες. Τέλος, θα παρουσιαστούν τρόποι πρόληψης ανεπιθύμητων συμπεριφορών, οι οποίοι εστιάζουν σε ορισμένες πρακτικές εκ μέρους των εκπαιδευτικών που θα βοηθήσουν στον περιορισμό των αφορμών για προβληματικές συμπεριφορές εκ μέρους των μαθητών. Η παρουσίαση αυτή έχει ως στόχο την καλλιέργεια σχέσεων αμοιβαίου σεβασμού και αποτελεσματικής επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητών καθώς και των μαθητών μεταξύ τους, έτσι ώστε η διαδικασία μάθησης να είναι μια θετική και απολαυστική εμπειρία για όλους.

 

11:30– 12:30- Συναισθηματική Νοημοσύνη (Αγάπη Δενδάκη)

Τί είναι η συναισθηµατική νοηµοσύνη (EQ); Πόσο διαφορετική είναι από τον γνωστό σε όλους µας δείκτη νοηµοσύνης (IQ); Σύµφωνα µε έρευνες ένας υψηλός δείκτης νοηµοσύνης δεν εξασφαλίζει την επαγγελµατική και προσωπική επιτυχία. Οι έρευνες δείχνουν ότι µόνο το 4% της επιτυχίας οφείλεται στο IQ. Συχνά µάλιστα άνθρωποι µε υψηλό δείκτη νοηµοσύνης µπορεί να χειρίζονται εντυπωσιακά άστοχα την προσωπική τους ζωή.
 
Αντίθετα, οι συναισθηµατικές δεξιότητες, το να µπορείς δηλαδή να κατανοείς και να χρησιµοποιείς τα συναισθήµατα σαν δύναµη επιρροής τόσο του εαυτού σου όσο και των άλλων, φαίνεται πως αποτελούν ένα πολύ σηµαντικό είδος ευφυΐας, κυρίως στις µέρες µας.
Με ποιο τρόπο λοιπόν η συναισθηµατική νοηµοσύνη συµβάλλει στην επαγγελµατική και στην προσωπική µας επιτυχία; Μπορούν οι συναισθηµατικές δεξιότητες να βελτιωθούν ή ακόµα και να διδαχθούν;
Ποιος ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην ανάπτυξη της συναισθηµατικής νοηµοσύνης των µαθητών τους; Ποια πρέπει να είναι η προτεραιότητά τους; Απλώς να κατατάσσουν βαθµολογικά τα παιδιά ή/και να τα βοηθούν να εντοπίσουν τις φυσικές τάσεις τους και τα χαρίσµατά τους και αυτά να καλλιεργήσουν;
Μπορούµε άραγε να εµφυσήσουµε νοηµοσύνη στα συναισθήµατά µας;
 
 

13:00 – 14:00 - Διαχείριση Θυμού (Πάτροκλος Παπαδάκης)

Ως  εκπαιδευτικοί αντιμετωπίζετε καθημερινά τις θυμωμένες αντιδράσεις των μαθητών σας, ενώ πρέπει να διαχειριστείτε και το δικό σας θυμό. Μέσα από αυτή τη βιωματική παρουσίαση θα βρείτε νέους τρόπους να διαχειριστείτε ένα από τα βασικά ανθρώπινα συναισθήματα και ταυτόχρονα ένα από τα πλέον παρεξηγημένα. Μάθετε πώς να αναγνωρίζετε το θυμό σας και να τον εκφράζετε με έναν ορθότερο τρόπο που δεν θα δημιουργεί προβλήματα σε εσάς και τις σχέσεις σας.

Στο συγκεκριμένο εργαστήρι θα μάθετε:

  • Τι είναι ο θυμός και γιατί θυμώνουμε
  • Πώς να διαχειριστείτε το θυμό σας και το θυμό των άλλων
  • Πώς να συγκρουστείτε με έναν διαφορετικό και πιο αποτελεσματικό τρόπο

---

Πληροφορίες & Κρατήσεις Θέσεων
Τηλ
:210 6712991 & Κιν: 6936 946868 
Υπεύθυνη Κρατήσεων:
Χριστίνα Μουτσούλα

 
 

Πληροφορίες

Ημερομηνία & Ώρα Έναρξης 05-03-2017 10:00 am
Ημερομηνία & Ώρα Λήξης 05-03-2017 2:00 pm
Registration End Date 03-03-2017
Κόστος Συμμετοχής (Ισχύει έκπτωση για φοιτητές) €40
Οι θέσεις έχουν εξαντληθεί. Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο 2106712991 ή στο 6980635361.

ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Συνεργαζομενοι Εισηγητες

Συνεργαζόμενοι Εισηγητές

Αγάπη Δενδάκη
Αγάπη ΔενδάκηΕιδική Παιδαγωγός
Ιωάννης Κοσμόπουλος
Ιωάννης ΚοσμόπουλοςΕιδικός Παιδαγωγός, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Νίκος Σαπουντζής
Νίκος ΣαπουντζήςLife and Executive Strategist
Cliff Parry
Cliff ParryAcademic Manager, British Council
Dr Luke Prodromou
Dr Luke ProdromouTeacher, Teacher Trainer, Author, Performer
Καλλιόπη Παπουτσάκη
Καλλιόπη ΠαπουτσάκηΕιδική Παιδαγωγός
Δρ Κωνσταντίνος Γεωργάκας
Δρ Κωνσταντίνος ΓεωργάκαςBusiness Consultant
Γεράσιμος Ρούσσος
Γεράσιμος ΡούσσοςΠαιδιατρικός Εργοθεραπευτής S.I.T
Δημήτρης Πριμάλης
Δημήτρης ΠριμάληςΚαθηγητής, Microsoft Expert Innovative Educator
Έφη Γλυμή
Έφη ΓλυμήΕιδική Παιδαγωγός
Άρης Μαζαράκης
Άρης ΜαζαράκηςΚαθηγητής, Εκπαιδευτής Ενηλίκων
Κλαίρη Σειραδάκη
Κλαίρη ΣειραδάκηΠαιδοψυχολόγος
Μάρω Θεοδωράκη
Μάρω ΘεοδωράκηΜουσικοκινητική και Φωνητική Αγωγή
Δημήτρης Μαρούλης
Δημήτρης ΜαρούληςAdvDipEd – MEd – EdDoctorate
Nick Michelioudakis
Nick Michelioudakis Teacher, Examiner and Teacher Trainer
Πάτροκλος Παπαδάκης
Πάτροκλος ΠαπαδάκηςΨυχολόγος
© 2017 ELT NEWS. All Rights Reserved.